Lacul din Campina

Am avut ocazia sa admir lacul din Campina intr- o zi spendida de toamna cand era frumos afara si peisajul era minunat din cauza frunzelor multicolore ale copacilor. Am profitat de imaginea cristalina a lacului, care pare din ce in ce mai curat, am ascultat cate din glumele pescarilor care aveau unditele pregatit epentru a isi acapara captura de peste caras si am respirat aerul curat imbibat cu cateva picaturi de apa curata de la fantana arteziana din preajma.

Este incredibil de frumos sa admiri acest peisaj, cu salcii la mal si cu o terasa eleganta alaturi de lac, unde vin localnici cu fel si fel de gusturi rafinate care vor sa profite de comfortul acestei terase La Lac, de unde pot admira un peisaj frumos si se pot delecta in liniste, consumand o bere sau un meniu bogat. Am baut si eu o bere rece la aceasta terasa alaturi de un grup de prieteni si mi-a placut extrem de mult acest peisaj de vis.

Imi place orice amintire care ma leaga de acest lac minunat care se pare ca este destul de adanc si mai si ingheata iarna comfort spuselor pescarilor si imi doresc sa ma mai intorc in acest loc si sa admir privelistea de cate ori am ocazia si de cate ori razele soarelui se oglindesc in apa lacului, facandu-l aramiu si extrem de frumos.